THANK YOU

Friday, April 20, 2012

Aku suka Dia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Hari ni nak kongsi cerita la dengan semua pembaca.

Dalam beberapa minggu ni asyik mengadap Running man je (realiti show korea)..... tak tahu kenapa sekarang ni duk gila tengok korea.... asyik dengar lagu korea je...... suka dengan artis korea.... hindustan?... da kurang.....

Running man....suka sangat... daripada episod pertama sampai da episod 50, saya tertarik dengan salah seorang pesertanya Kang Gary.... apa istimewanya dia?.... pada mata saya, kalau nak dilihat dari segi rupa paras, dia mungkin di kedudukan terbawah berbanding peserta yang lain....tapi apa yang buat saya tertarik padanya ialah sikapnya yang bersungguh... bersungguh meminati satu-satunya peserta wanita... Ji hyo...


macam-macam cara dia buat nak pikat hati perempuan tu..... menyakat, mengusik dan lain-lain....walaupun pada mulanya Ji hyo langsung tidak membalas tapi saya sangat suka lihat cara dia berusaha hinggalah ji hyo memberi tindak balas padanya... yang penting usaha tu taklah keterlaluan, bersahaja, selamba... tapi cukup menghiburkan hati melihat mereka.... dan akhirnya mereka di gelar Monday couple..... sweettt sangat.... (sejauh mana seriusnya hubungan mereka, saya tak tahulah. saya cakap apa yang saya tengok dalam rancangan tu... huhuhuhu)

Saya suka orang yang suka menyakat, mengusik. tak adalah 24 jam nak control macho, depan perempuan... pada pandangan saya sebenarnya perempuan suka lelaki yang suka mengusik walaupun nampak diaorang cam marah je... tp jangan tak tahu, hati berbunga-bunga... hahahaha.... Alangkah bahagianya kalau dapat lelaki yang macam kang gary.... waaaa.... (agak melampau kenyataan itu) macam je... buat yg real....hahaha

Jadi, siapa kata rupa sangat penting? sila angkat tangan. (saya selalu gak terpengaruh dengan rupa).... tapi lepas saya tengok cerita ni saya mula mengubah persepsi saya. Biarlah muka buruk macam mana pun, asalkan ada usaha, di situ pasti bertemu hasilnya..... saya cadangkan pada sesiapa yang tak pernah tengok, tengoklah running man (saya tahu saya ketinggalan zaman)... yang penting cuba tengok perkembangan hubungan antara kang gary dan ji hyo.... sweetttt gila2.....

kesimpulannya : muka x hensem + happy go lucky, sabar, caring, usaha = Dia sangat hensem di mata saya.....

p/s : sebenarnya saya nak cakap, rupa tak hensem boleh tukar jadi hensem jika perangainya hensem. tu je

No comments: