THANK YOU

Tuesday, August 28, 2012

Kasih Sayang buat awak

Buat awak yang saya sayang,

Ingat tak dulu awak selalu bersama-sama saya. selalu ada untuk saya. Awak tahu tak, saya sangat menghargai awak yang sentiasa berada di sisi saya. Namun kadang-kala saya kecewa juga sebab cinta awak bukan buat saya.

Kalau dulu, awak selalu pimpin tangan saya tak kira ke mana saja langkah kita. Tapi sekarang, saya sendirian tanpa teman. Saya sangat rindukan awak. rindukan keprihatinan awak. Rindukan suara awak. Adakah awak juga sama seperti saya?

Saya tak pandai nak meluahkan rasa pada awak. Cukuplah coretan ini untuk menggambarkan hati saya pada awak. Saya tak berharap awak hadir seperti dahulu. saya cuba inginkan satu hari yang penuh makna bersama awak. Cukuplah.


Sekian.


Akhirnya aku berjaya poyokan diri setelah membaca entry jiwang dari blog dr APEEPAH....... saja2 tulis buat someone yang aku sayang... kihkihkih... (sila berfikiran lurus)

sebelum terlupa, nani belum wish lagi kat semua yang datang menjenguk blog nani SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN.......


1 comment:

Unknown said...

tryla hantar kat posmen ke syurga tu

haha

aku da agak da ko terpengaruh punye

cisss