THANK YOU

Wednesday, March 21, 2012

RINDU Tanpa KATA

Amboi.... banyaknya sarang labah-labah..... mmm... lme tak menjenguk ke sini.... opssss.... lupa pulak... Assalamualaikum semua .... tak jawab dosa k.

Macam yang korang tahulah, nani sekarang di tahun akhir pengajian, buzy banyak. Tengah berserabut dengan proposal Kajian tindakan. Tapi alhamdulillah dah beres cuma adalah sikit-sikit lagi untuk cantikkan proposal tu sebelum hantar hardcopy isnin ni. Beberapa minit yang lalu baru saja hantar pada pensyarah proposal tu untuk semakan...... amboi malamnya hantar..... rumah pensyarah sebelah ngan rumah ko ke???... hahahaha... mana ada.... sekarang zaman teknologi... emailkan ada. Baru kejab tadi terima balasan daripada pensyarah.... Dia nak semak betul-betul dulu sebelum di print..... huhuhu.... canggihnya teknologi sekarang....Tapi yang sebenarnya hati rasa berdebar. bimbang sekiranya banyak salah dan pensyarah tak berkenan. tolong doakan semuanya akan baik-baik saja ye.

Well... malam yang cukup indah ni, sebenarnya nani tak tahu nak bicara apa. oleh kerana blog ni dah terlalu sunyi daripada sebarang entry, jadi nani ambil keputusan nak bertegur sapalah dengan semua pembaca yang RINDU kat nani (alahai perah santannya ko).....

apa?? mana MBML? aduhai... soalan yang nani malas nak jawab. Nani sekarang buzy sampai tak sempat nak taip MBML.... kalau ikut perancangan MBML akan dijadikan manuskrip. Insyaallah ada rezeki keluarlah MBML dalam versi cetak. tapi masalahnya, untuk taip satu bab pon nani tak punya masa. kalau ada masa sekalipun, otak penat sangat nak berfikir.

Warna Hatiku pulak ape cer? ada jugak yang bertanya... nak kena ulang cite la ni... beberapa bulan yang dulu nani pernah beritahu Warna Hatiku dihentikan di blog untuk di jadikan manuskrip. TETAPI.... masih dalam proses penulisan berselang-seli dengan MBML. WH dah 50% siap.... MBML 30%. target nani nk siapkan 2 manuskrip tu tahun ni. tapi memandangkan nani sangatx23 sibuk.... rasa2nya tahun depan baru siap kot.

Rindu nak baca cerita nani?? (Maaf, hari ni memang hari untuk perah santan)... jab nani cari ada tak cerpen yang best kat dalam library karya NANIEY TJ.... opss... jumpa satu.... cerita ini adalah rekaan hasil daripada rentetan hidup sebenar tetapi watak, jalan cerita sudah di ubah agar b'sesuai untuk tatapan umum. cerpen ni mungkin agk panjang dan akan di post sebanyak 2 atau 3 episod...... Sila tunggu beberapa ketika untuk membaca cerpen ini k....


1 comment:

Anonymous said...

hope assgmnt 2 diterima.....
nak taye ttg citer "warna hatiku"
apecer??????????