THANK YOU

Wednesday, January 5, 2011

Airmata seorang kekasih


Langkahku makin longlai…..

Aku sudah tidak berdaya lagi…..

Tolonglah aku…… aku merayu…tolonglah aku….

Perjalanan ku terasa terlalu jauh….terlalu panjang…..

Hamper aku tersungkur di pertengahan jalan…

Aku sudah tidak berdaya….

Tolonglah aku……aku merayu….tolonglah aku…

Sepanjang perjalanan ini telah kutinggalkan…

Satu persatu kesayanganku….. aku rindu…

Aku tidak bisa berpatah lagi…..

Isk…isk…isk…. Mampukah airmata yang mengalir ini….

Mengembalikan kesayanganku ke sisi aku lagi….

Aku ingin mengulangi detik yang aku tinggalkan…..

Kembalilah sayangku….isk…isk….

Namun aku sekadar penjerit yang bisu….

Siapakah mampu mendengarnya…..

Tolonglah aku….aku merayu…tolonglah aku….

Perjalanan aku meredah hutan berduri…

Habis luka seluruh pelusuk tubuh……tiada satu pun yang tidak tercalar….

Tapi tubuh longlaiku masih bertahan….

Menunggu dugaan lain yang bakal datang…….

Salah aku…. Semuanya salah aku….. aku yang bersalah…

Memilih jalan derita untuk menuju bahagia….

Benarkah aku yang salah????

Tolonglah aku….untuk kali ini….bantulah aku…..

Keluarkan aku dari perjalanan yang gelap ini….

Pandu aku kea rah cahaya Nya…

Agar aku tidak terus meraba….kerana aku seorang yang buta……

untuk menilai dunia..... semua tampak indah......

rupanya keindahan yang aku cari bukannya di sini....

tolonglah aku.......aku merayu.....untuk kali ini....

tolonglah aku

No comments: