THANK YOU

Monday, August 6, 2012

KISTOT ke?? : JIka awak SAYANG saya


Jika awak SAYANG saya,
awak takkan sesekali katakan sesuatu perkataan yang menyakitkan hati saya. Memang awak nampak saya ketawa, saya senyum tapi pernah tak awak fikir perasaan dan hati saya. Kalau hati saya menangis sekalipun awak tak tahu sebab awak hanya tahu cakap tanpa fikir.

Jika awak SAYANG saya,
Awak akan menghulur bantuan terlebih dahulu bukannya mengkritik kelemahan saya. Adakah awak rasa, saya minta kelemahan yang ada pada diri saya?. sebab awak tak faham, orang macam saya lebih banyak mendiamkan diri dari melepaskan kata-kata sesuka hati


Jika awak SAYANG saya,
boleh tak sesekali awak letakkan diri awak dalam posisi saya. boleh tak sesekali awak rasakan perasaan saya. boleh tak sesekali awak hormat diri saya walaupun saya banyak kekurangan. boleh tak sesekali awak dengar perasaan saya? Saya hanya minta awak buat begitu hanya sesekali bukan selalu. Cukuplah kalau sekali dalam seumur hidup awak pun

Jika benar awak sangat SAYANGkan saya
Tolong jadi bahu tempat saya bersandar segala rasa sakit, kecewa, luka dan segalanya. Tolong jaga setiap tutur kata awak yang melukakan.... Saya tak pernah marah kalau awak nak tegur saya tapi tolonglah tegur saya dengan cara yang baik. saya manusia yang ada otak. boleh fikir. Kita bukannya samseng, wak. kita orang cerdik. Selalu saya bagi hint dekat awak, hati saya hati tisu. tapi kadang-kala saya rasa awak tak nak ambil tahu.

tapi tak apalah awak, sebab Saya memang SAYANG awak sangat-sangat. sebab tu saya tadah je telinga walaupun hati saya sakit. Sebab saya SAYANG awak sangat-sangat hingga kadang-kala saya rasa rendah diri. tak apa. untuk awak. Saya rela.........

1 comment:

Unknown said...

ada org kate

die syg sebab tu die buat cmtu

die sayang dengan cara die sendiri

dia sayang tapi die tak reti nk tunjukkan sayang die

org kate lg

sayang tak semestinye ditunjukkan. ckopla awak tau dia sayang awak dngn crenye tersendri