THANK YOU

Saturday, October 29, 2011

VIRUS KENALI AKU

tq MISS RAN sbb tag i...... Kebetuln i mmg tgh bosan....so biar i jwb sokln2 tu ye....hikhikhik.......

The rules :

[-] You must post this rules.
[-] Each person must post 11 things about themselves in their journal.
[-] Answer the questions that taggerset for you in their post. And create eleven new questions for the 11 person you tagged to answer.
[-] You have to choose eleven people to tag and link them on the post.
[-] Go to their page and tell HIM/HER
[-] No tag back
[-] No stuff in the post such as "You're tagged if you reading this", You legitimately aka Really, Trust or with honestly have tag 11 peoples.

11 perkara tentang aku:
1. penulis
2. berangn nak jd penulis best seller (ntah ble la)
3. ske bce novel cinta
4. suka berimaginasi
5. peramah tp agk p'diam
6. ske keadaan yg sunyi ble nk menulis
7. ske buat kraf
8. minat pd jhitn manik, reben n sbrg hiasan pd bju
9. bercita-cita ingin m'jd pereka fesyen
10. sukakn alam smulajadi
11. tkut berseorangn


Sebelas soalan aku kena jawab :

1. Sayang diri sendiri tak?
mestrilah syg..... org yg xde otak je x syg dri...hikhikhik

2. Blog atau MukaBuku?
dulu blog, kini muka buku la

3. Ada buah hati?
ramai....tp yg btl2 b'buah mnis blom lg...hahahaha (fhm ke??)

4. Dah kahwin ke belum?
of course, blom...

5. Suka baca buku apa?
novel cinta.....

6. Ada twitter?
ble disemak blk....blm ada

7. Suka baca blog ni tak?
kdg2 ske jgk...time2 bosan.....

8. Tengah buat apa sejam dari sekarang?
menulis

9. Dah khatam Al Quran belum?
hamboi sokln.... tkt riak plk ble jwb....tp u dh tnye, i jwb ngn jujur ye.... da.. mse umur 12thn

10. Kalau ada sejuta nak buat apa?
i nk g Makkah....... bwk mak ayh n mgkin adik beradik

11. Ada anak buah tak?
blom ada....... spupu yg kecik2 ramai la.....


SOKLAN UNTUK YANG MEMBACA BLOG AKU

1. Tempat lahir anda?
2. Tarikh keramat dalam hidup anda?
3. ciri-ciri kekasih/teman hidup idaman?
4. Korang pandai masak x?
5. makanan kegemaran?
6. siapa yg paling anda sayang dalam hidup anda?
7. Siapakah anda disaat ini?
8. kenapa anda baca blog saya?
9. adakah anda rasa saya seorg yg selfish?
10. Judul buku yang pling anda minati?
11. nama glamour anda???

saya tak tahu nak taq sapa..... tapi nani percaya masih ada lg indivdu yg singgah diblog ni... jd sesiapa yg baca, anggaplah anda tlh ditag oleh nani k... so, korg sile jwb.......pusing pikirkn sokln ni..... sle jwb..... tq


4 comments:

Unknown said...

Aku bace aku kne jwb ke haha

tgkla dlu

Masz Mukhtar said...

Ingatkan dah kahwin. Haha

Anonymous said...

bile nk smbung my boss my love.... dh lame sgt tgu smbungnye..... plsssssss

aamalinaazman said...

heeeeeeee
ipah tu suke menanye soklan pelik2
hehee
kome roomate ehhh